søndag 26. februar 2012

Lerketre

I går var jeg ute med ei venninn på ride tur i det fantastisk været!

På vei ttil stallen var det noen som sagde ned et tre og jeg tullet med at det så litt ut som et lerketre
 ( noe som jeg absolutt ikke har sett rundet her, og jeg har vært på leting)

Da vi red ut fra stallen gikk vi forbi det ned huggede treet og tror dere ikke at det var et lekre tre, og helt i ekstase " Martine, Martine, vi måå bare stoppe her på vei hjem, jeg skal ha med meg noen greiner!!"

Etter en helt fantastisk ridetur i skogen og på vei hjem stoppet vi og jeg fikk tatt med meg de kvistene som hadde falt utenfor gjerdet.




Veldig fornøyd med gårsdagen fangst og måtte le da Martine syntes at jeg måtte vøre spesielt int. for å
måtte stoppe langs veien å plukke kvister!

hehe men det er jo de fineste kvistene!
nå ligger de å venter på at jeg skal finne på noe med de =)

Det var en liten histoie på søndagsettermiddagen.

Klem Pia Maria




4 kommentarer:

  1. Hehe, typisk blogger ja!! Jeg overfalt en borti gata her som jobber sammen med mannen og lurte på om jeg kunne få knekke greiner av treet hans... Mannen min var en smuuuule flau over meg da ja!

    God kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Hahaha! Jeg dør! Det er bare vi som forstår deg vet du :)

    Deiligste søndagskvelden ønskes deg!
    Her har vi pakket oss inn i pledd og koser oss med varm te.
    Klem fra Maia og Nala

    SvarSlett
  3. Hehe.. Känner så igen mig! Gränsen mellan galen och lidenskaplig opptatt är hårfin. *knis*

    Ha en fin start på veckan! Kram Joy

    SvarSlett
  4. Heheh! Kjenner meg igjen :)

    Ønsker deg en flott dag :)

    Klem fra Renate

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)