fredag 10. februar 2012

Helge-Modus =)

Her er jeg virkelig kommet i helge-modus.

Denne helgen er det fri helg og den er full med planer =)
I kveld blir det middagsbesøk og poker kveld i morgen får jeg besøk av ei venninne jeg ikke har sett på lenge og det blir hjemmelaget sushi <3 og på søndag kommer svigers på middag =)

Så litt å drive med, og det er deilig å nyte helgen med venner og familie.

Hva er dere helg fylt med forresten???

Nå er det siste finish på middagen før en kveld speket med kos=)



Eier ennå ikke noe taklys over spisestuen så må ha masse lys på bordet så man ser hva man spiser :p



En liten linselus der gitt <3


Ha en suuuper fredags kveld folkens =)

Klem Pia Maria



3 kommentarer:

  1. Så herlig liten linselus :) Smiler!

    Skålene dine er på kontoret nå som jeg er bortreist, men hvis du og linselusa vil komme å besøke meg en dag så kan jeg ta med skålene hjem

    Dagen i dag går nok til klesvask og pakking.

    Ønsker deg en vidunderlig helg, søte! Koose deg og nyte den.

    Helgeklem fra Maia
    Nala logrer og sender deg en kos

    SvarSlett
  2. Det så kjempekoselig ut!
    Dagen i dag skal jeg og mannen nyte helt alene og i morgen skal vi på morsdagsmiddag, det blir koselig.
    Nyt helgen videre også :)

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)