søndag 5. februar 2012

Goodie, Goodie...

......Goodiebag!

Vi er utrolig heldige!


Så mye flott!


Blader fra BONNIER, fargekart og Magasinet Base fra FARGERIKE og andre
 info blader fra diverse sponsorer.



Te boks fra KID, forskjellig herlig te fra PUKKA , te-egg sponset av EVA SOLO og
enda mere te fra NEWBY (jeg fikk smaken green lemon,
en te jeg må drikke flere ganger for å kunne like)


Utrolig søte trehjerter som passer rett inn hjemme hos oss og telys holdere som har fått plass på hobbyrommet fra SKEIDAR!


Stilig lyslykt fra KREMMERHUSET. Som falt veldig i smak hos min bedre halvdel.
"Oj, den var tøff" hihi
Denne har også blitt plassert på det sorte og hvite HOBBYROMMET!


Utrolig søt liten fløtemugge fra WIK & WALSØE. Ser nesten ut som en liten fulg<3 hihi


Produkter for kropp og sjel wips fra SIMPLE, Hårprodukter fra JOHN FRIEDA og RENE FRIIS, øyenskygge fraMAYBELLINE, lepeomade fra CARMEX og smootie fra NATURDIET


Butterfly singlet fra KARI TRAA



Morsom washitape fra ANDRINE OG MARENS LANDHANDEL

Utrolig søt knagg med blomst og en liten fugl på fra PALMA. Som jeg håper passer inn i gangen
 vår når den blir pusset opp=D



Taza sjokolade fra SOON SECRET GARDEN med smak av kanel.



Økologisk vaskemiddel prøve fra LILLY`S


Nydeligvase fra EVA SOLO, elsker formen på den og at den er hvit=)


EVA SOLO sponset også med vannflaske som skal tåle alt som er =)  Denne matcher jo også min nydelige salat bolle<3

Regner med at alle er like fornøyde som meg med alle de flotte tingene vi har fått, planen i dag er å bare kose oss med god mat, film og snacks =)

Ha en suuper søndag alle sammen...
Nå skal jeg ta en bloggrunde og også titte innom bloggen til de herlige
bloggfrøknene jeg møtte i går!

Klem Pia Maria

8 kommentarer:

  1. Hei Pia Maria! Takk for i går, var så koselig å hilse på deg:-) Jeg virkelig storkoste meg fra start til slutt. Fantastisk goodiebag vi fikk ja. Her har både antirynkekremen og vossatassar T-skjorten jeg vant blitt utprøvd i dag. (tengte litt anti det ene og andre kjente jeg!) Så koselig at du vil følge bloggen min. Legger meg til som følger shos deg også så jeg kan følge med på "naboens" kreative krumspring! Fin uke til deg, vi ses sikkert i butikken:-) klem fra Karlotte.

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Takk for en kjempehyggelig kveld i går, dette var gøy! Det var veldig hyggelig å treffe deg :) Såååå mye fint vi fikk da, heldige oss!
    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  3. Hei hei pg takk for i går....nei en rekker ikke å snakke med alle..men det blir flere treff:)
    Heldig du var som vant den fine salatbollen:)
    Så koselig at gulrotkaken falt i smak.Skal ta og legge ut oppskriften en dag:)
    Har akkurat kommet hjem fra marked så jeg har ikke fått sett i Goodie bagen ennå...
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  4. Hei vakre!
    Tusen takk for den vakre tekoppen, teen og tesilen! ME LOVE! Veldig unødvendig, men veldig koselig! Så bra du kosa deg!

    Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
    Fabelaktig søndag til deg!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Heisan..Det var et super treff ja
    Gratulerer med super fin salatbolle..sikle!!
    Blogges..

    SvarSlett
  6. Takk for i går og jammen meg var vi heldige :-D
    Og så kjekt at du fikk byttet den ene premien din da,
    neste gang må man passe seg for hva man sier før loddene blir trukket ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  7. Jammen var vi heldige:)
    Var virkelig en fabelaktig kveld!

    Flotteste mandag:)

    SvarSlett
  8. Se der ja, der har du fått opp muffinsstativet ja :) hihi. Utrolig snilt av deg å bytte med meg, tror vi begge ble veldig fornøyde...

    Hyggelig å hilse på deg :)

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)