søndag 5. februar 2012

Gårsdagens Fabelakig Aften , en Suksess!!!!!


Gårsdagen var en virkelig suksess<3 Fantastiske bloggdamer, herlig mat, STOOORE Goodiebags, flotte premier, og et minne for livet nok en gang!

Var utrolig hyggelig å møte flere nye fjes også var det veldig morsomt at det kom så mange nye fjes som ikke ar der sist gang.


Så utrolig mye god mat!!!


Angrer på i dag at jeg ikke spiste mer:/ for det var så utrolig godt.
Da vi gikk så det nesten ut som om det var like mye mat som når vi kom.


Litt av det store gavebordet!


Også var det utrolig morsomt at vi alle vant=)
Og så heldig som jeg var så vant jeg til og med 2 ganger.

Først så vant jeg onepiece fra VOSSATASSAR(som jeg ikke helt hadde brukt for), men  søte POTRINA lurte på om vi ikke skulle bytte premie!

Så jeg kom hjem med RAFENS Cupcake stativ, og er suuuper fornøyd.


Den andre premien var dette nydelige Salat Settet fra EVA SOLO i lyse blå.



Virkelig lekkert, og jeg har skryti på meg at det skal skal bli "salatfest" hos meg når
gresset er grønt og det er sommer:)
Hadde jo vært veldig kos å få besøk av søte bloggjenter<3


Også over til Goodiebagsene!
WOW
Sjekk alt som var oppi!!!


Jeg ble rett og slett målløs da jeg åpnet opp at i går kveld!


Pluss at det også var masse blader oppi !

Takk for en super kveld i går jenter og håper virkelig vi møtes ved slike arrangemanter igjen <3
Og utrolig kos å bli kjent med nye fjes og blogger.

Det kommer et innlegg litt senere om goodibagen med linker til de supre sponsorene=)
Først er det en kopp kakao og klesvask.

Klem Pia Maria



4 kommentarer:

  1. Takk for nok en super kveld!
    Gleder meg til salat-fest;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så gøy det var å treffe deg i går :)) Du er herlig! Jeg gleder meg også til salat fest! :) Hvis jeg får komme da?

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  3. Det var en fabealktig kveld..
    Koste meg masse... Kjempe fint mye vi fikk i går.. og det salat settet du vant var knall fint:)
    Håper du har en herlig søndag:)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)