torsdag 13. oktober 2011

Velkommen til...

....OSS!!!
Tenkte jeg skulle vise dere hvordan huset vårt ser ut der det bare står og venter
på at vi skal få flytte inn og få begynt å pusse opp.

Bildene er fra prospektet så begrenset hvor bra de ble men dere får allikevel en titt=)

Huset ligger bare helt fantstisk til og utsikten er jo bare fantstisk<3

Dette bildet er gangen trappa går åde opp til 2 etasje og ned til kjelleren. Føler at når den samme trappen går gjennom alle etasjene så viker det så mye større, alle at men får et annet inntrykk av trappa og rommet i seg selv.
Litt tåpelig forklart men ;p


Dette er bilder av stua fra flere vinkler!




Dette kommer til å bli tv kroken vår =)


Og gjett om denne peisen skal få bli godt brukt gjennom vinteren!!!
JEg som fryser av ingenting!


Her er dagens kjøkken!
Dette er noe av det første vi skal gjøre noe med.



Det ene soverommet!
Dette kommer ikke til å bli brukt da det er vannlekkasje i taket. Men soverommet på motsatt side vil bli vårt!
Men dette er det ikke bilde av, men kan si såå mye at det er ROSA! hehe


Dette er gjeste doen i 1 etasjen!

Dette er badet og ligger i 2 etasje, meget ulekkert i grunn;/ og ser enda værre ut i virkligheten.
Dette blir første prioritert da det ikke går ann å bruke pga lekkasje i gulvet.

Dette rommet har JEG bestemt at skal bli hobbyrom/kontor=)


Her er utsikten! Den er bare fantastisk, gleder meg til å sitte her til sommer'n og bare nyte den og sene sommerkvelder.

Dette var en kjepp visning, men ser dere potensialet eller???
For det gjør virkelig jeg, planene er mange og de skal realiseres men det kan jo ta litt tid.

Nå er det litt sen middagslaging her i huset=)

Ha en fantastisk kveld!

Klem Pia Maria


2 kommentarer:

  1. Jeg bøyer meg i støvet! Jeg og mannen er så bedagelig anlagt at vi ikke kunne pusset opp noe som krever såå mye kjærlighet!

    Fantastisk tom og utsikt! Og potensialet ser jeg virkelig! Koose deg masse med planleggingen :)

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Nydelig utsikt og tomt:) Og ser stort potensiale i huset. Er jo så gøy å planlegg og pusse opp... Gleder meg til å følge med videre:)Kan tenke meg dere gleder dere )
    Ha en fiiin fredag:)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)