tirsdag 4. oktober 2011

Dagen shopping!

Hei i dag har jeg vært på en liten handle tur, mest for å titte på litt farger til huset vår<3

Og gjett om jeg fant det =) *smiler fra øre til øre*
Jeg fant de vakreste farger!!!

Planene mine nå er at jeg skal få malt alle de trehvite møblene før vi overtar huset.
Og det er ikk eakkurat en liten haug med møbler heller;p

Det er blant annnet spise bord med 6 stoler, 6 kjøkkenstoler og bord, 1 kommode, enda en kommode, etterhvert en kjøpmannsdisk, et stuebord, nattbord, og litt andre små ting=)

Pluss at det står enda mer i huset som skal males når vi overtar.

Litt å henge fingrene i men det er bare bra når man går å venter så mye!! ;p hehe

Møblene blir LYS ANTIKK.
Bord plata på spisestua blir DRIVVED med LYS ANTIKK Understell
Veggene blir i fargen GREN med HVITE lister og HVITT tak!!!

Gleder meg så sinnsykt til å sitte i den stua <3

Har også kjøpt farge til soverommet dette blir GRÅ HARMONI!!!
Blir fantastisk.
Så tror jeg snart bare skal sette igang å male jeg
( har fått lov til å stå i uthuset hos pappa så det er deilig)

Ha en super Tirsdagskveld alle sammen=)

Klem Pia Maria


3 kommentarer:

  1. ojojoj! Jeg skjønner at du ikke er arbeidsledig med det første.. hihi!

    Blir spennende og følge med, for du deler vel?

    Nå er det ikke lenge til vi sees :) Gleder meg!

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Wow..Ja da har du nok å sette fingra i:) Håper vi får se bilder etterhvert:)
    Kos deg med malinga i kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennende...
    Du har virkelig hendene fulle fremover :)
    Gledes til å se:)
    Klem Sissel

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)