fredag 7. oktober 2011

BLOGGTREFF!



I  morgen kl 18.00 braker det løs på Skøyen når 40 blogg jenter møtes til en herlig kveld
med masse god tapas, god drikke og godt selskap!

Det er Fabelaktige MAIA og Potrinas Potlerier som står bak dette treffet og må bare
si at jeg bøyer meg i støvet for det dere har gjort og fått til=)
Dere er kjempe flinke!

Jeg gleder med så utrolig mye at det kribler i magen!
Dette blir mitt først bloggtreff, noe som jeg syntes er utrolig spennende. Også er det
godt å vite at det er flere bloggtreff jomfruer der ute=D

Nå har jeg vært i klesskapet å plukket fra morgen dagens antrekk,
i hvertfall det som er det foreløpige. Jeg kan fort ombestemme meg!

Det blir en beige enkel kjole


Med et sort knyte belte og sorte pumps!


Gleder meg masse til å møte alle jentene bak alle de fantastiske bloggene her i blogglandia!

Sees i morgen Jenter=)=)

Klem Pia Maria

4 kommentarer:

  1. Gleder meg masse masse til i morgen jeg også:) Må si de to jentene har vært flinke..
    Nydelig antrekk du skal ha på deg..Elsket kjolen<3
    Ha en super fredag..
    Så sees vi i morgen:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Fin kjole!! Enig i at disse jentene har vært helt utrolige. Dette er over all forventning i forhold til hva jeg trodde da jeg meldte meg på! Gleeeder meg:)
    Sees i morgen!

    SvarSlett
  3. Ja, jentene har vært helt fantastisk flinke, tror dette blir kjempekoselig :)
    Jeg er også "bloggtreffjomfru" så er like spent som deg, men det går nok bra. Kjempefin kjole!
    Vi ses i morgen :) Klem

    SvarSlett
  4. Å dette blir så gøy..jeg har vært på farta hele uka og fortsatt ikke funnet antrekk...må vel lete litt i skapet ja...:)

    Ha en fin kveld, så ses vi i morgen!

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)