onsdag 5. oktober 2011

Give Away hos MAIA

Nå har det blitt mye give away's i det siste her på bloggen, men jeg syntes det er veldig gøy å
Bli med, å få muligheten til å vinne disse flotte premiene som
er rundt omkring.
Det har blitt spesielt mye i forbindelse med blogg treffet, men det er jo så gøy.

Denne her er også fra FABELAKTIGE MAIA hvor man kan vinne pene smykker fra Efva Attling fra
en av samarbeids partnerne til bloggtreffet  som er MOTEX.

Disse smykkene syntes jeg var pene og enkle=)

Kjede
Og dette armbåndet!

Lekkert???

Vil du være med klikke HER! Trekning 14. oktober

Klem Pia Maria

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg ble så glad over å lese at jeg ikke er den eneste som skal på treff for første gang;) Bittelitt skummelt er det jo, selvom jeg gleder meg utrolig mye! Det er jo helt fantastisk hva de har klart å få i stand!
    Vi sees;)

    SvarSlett
  2. javascript:BLOG_CMT_subscriptio
    Såå koselig at du vil delta på denne giwe awayen. Jeg må virkelig bevise for samarbeidspartnerne at det er verdt å samarbeide med oss, så at du skriver ett inlegg om giwe awayen hjelper meg masse!

    Det er ikke noe å grue seg til, det er bare superkoselig! For alle er jo der av samme grunn :)

    Takk for gode ord inne hos meg, søte!
    Klemklemn.

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)