søndag 4. september 2011

Vaskebøtte, Visning og Cupcakes!

Hei hei =)

Da var søndagen godt i gang, og den er jammen snart over allerede:( Men man får da trøste seg med at det er snart helg igjen....
Dagen så lagt har gått til vasking av hele leiligheten, for jeg tenkte å skrvie noen innlegg om leiligheten og da måtten den klargjøres for litt bilde tagning. Bildene er tatt av den rene & pene leiligheten, og ligger klare på pc'n til blogging.. Noen av de kommer nok i et innlegg litt senere  i kveld...

Etter flere timer med vasking. Så stod det visning på tapeten her i huset.

Vi har egentlig titta jevnlig på hus det siste året. men ikke funnet noen som virkelig har tatt oss med storm. Men i dag har vi vært å tittet på et hus (selvfølgelig på Flateby) ... Veldig fint med super utsikt, men det er mye opppussing som skal til før det virkelig blir et HJEM! MEn vi har tro på oss selv at det skal vi klare med god arbeidsvilje og litt hjelp fra gode venner og familie.

Huset ligger veldig koselig til det er stille og fredlig men allikevel sentralt på Flateby (kan man kalle det sentralt??) Man har god utsikt over øyern noe som min kjære skal ha, eller så kan  det være det samme... Men jeg skal si meg enig i det. Så vi får diskutere litt i løpet av kvelden også blir det vel lagt inn et bud på det i morgen tenker jeg... SPENNENDE!!!

Bare som en liten avslutning så har jeg nettopp begynt på mine aller første CUPCAKES, de står nå i ovnen og jeg gleder meg til restultatet....

Klem Pia

1 kommentar:

  1. Visning er spennende! Lykke til!

    Får vi se ferdig resultat av cupcakesene tro?
    Nam nam!

    Gleder meg til å se leiligheten på nytt:)

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)