torsdag 29. september 2011

Dagens.....

andre GIVE AWAY=)

Denne Give Away er i forbinnelse med blogg treffet som skal være på Eva Solo Show room
på Skøyen 8 oktober!
Noe som jeg gleder meg veldig til by the way =)

Her kan man vinne mote artikler fra Inspiration By Laa . Det blir 3 vinnere.
Kanskje jeg blir en av de! i så fall, ville den gaven jeg hadde ønsket meg mest vært Saueskinn skjerf!


Dette ser utrolig godt ut å ha på nå som vinteren nærmer seg med stormskritt og til en god stirkket genser.

Ønsker du å delta på Giva Away ( alle kan delta) klikk Her. Med det samme så må du titte videre på den herlig bloggen til Maia som er en av arrangørene til Blogg treffet=)

Klem Pia Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)