lørdag 3. september 2011

Krans...

Etter er våt tur i skogen i går ble det med noen deler av naturen med hjem:
- Mose
- Kongler
- Bark
Etter at jeg ryddet og plantet litt blomster ute i går fikk jeg brått lyst til å gjøre noe med den kjedelige kransen som hang på døra. Den har vært dekorert tidligere men nå var det bare en ensom flettet krans.

Så jeg tok mose og bandt rundt kransen, så dekorerte jeg den med litt natur og litt mer "moderne" små ting.
Og slik ble resultatet:

På døra:
Velkommen til Boye og Pia. Ble veldig fornøyd med denne kransen og ble med veldig glad i den. Her venter nå snart Fårikål til middag. ( Beste jeg spiser)
Resten av kvelden skal gå til å slappe helt av på sofaen med en film og kos. Etter en lang arbeidsuke.

Ha en trivlig Lørdags kveld....

Klem Pia Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)