lørdag 12. mars 2011

Soverom

Da var det litt blogging om soverom som står for tur!
Sove rommet er det jeg har vært mest fornøyd med helt til vi begynte å pusse opp skikkelig her.
Når er hele leiligheten en stor favoritt i seg selv =D

Dette var når jeg flyttet inn:

Da var det bare å ta frem malingspannet og kosten og sette i gang.
FREDAGEN Jeg overtok for 1 år siden

SØNDAGEN samme helg som jeg flyttet inn


Nytt gulv som jeg bare falt totalt for som matchet veggen perfekt


Så etterhvert fikk jeg opp DREAMS bokstaver



Så i går da jeg kom hjem så var hele soverommet vårt flyttet ut på kjøkkenet og
det fine gulvet mitt lå utenfor døra!
Da hadde min kjære samboer kjøpt nytt gulv til soverommet ( som vi hadde snakket om, man var ikke helt forberedt på å møte det synet når jeg kom hjem. Men det ble veldig fint da og er veldig fornøyd.
Det ble den samme laminaten som vi har på stua.Så nå matcher alt fra det ene til det andre her=D
Kjempe flink kjæreste har jeg <3

Så da ble resultatet dette:

Det passet godt inn ov soverommet ble mye "varmere".
Stigen er ny i dag veldig praktisk å henge klærne på og dekorativ.
Før så stod det en stol der, den tok mere plass og det så større da den forsvant!



Skoskap HEMNES fra IKEA utrolig praktisk tar liten plass og passer stortsett overalt har samme i gangen.
Skoene er lette å finne frem og lette og legge vekk.

Noen som har noen tips om hva jeg kan ha over skoskapet? Veggen ser litt tom ut!


Skilt - syntes det er dekorativt å henge ulike skilt overhverandre



Disse pynteoutene fikk jeg er svigers i julegave veldig morsomme puter med navnet våres på
og en liten grå traktor i hjørnet!

Det var bare gulvet og litt pynt som var nytt, har vedig lite soverom så ikke
så lett å få tatt så gode bilder egentlig, har heller ikke det beste kameraet kanskje.
Men håper dere fikk et lite innblikk av hvordan det ser ut på vårt soverom.

Klem
Pia Maria




2 kommentarer:

  1. Så koselig Pia! Sånne stiger er gull verdt! Har 4 stykker selv i huset;) Kan jo brukes til så mye praktisk.
    Hva med ett speil over kommoden? Koselig på ett soverom det:)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Tilbud sa du? Hvor kjøpte du stigen? ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)