mandag 21. mars 2011

Påbegynte påskeegg

God kveld!

Jeg begynner med at denne helgen har gått like fort som de aller fleste andre på fredagen så var det jobbing fra 10 til 18. også bare en avslappet kveld.
Lørdagen min bestod også av jobbing frem til kl 16. også var det å komme seg hjem ålage en super deilig middag til min kjære som hadde sin 22 bursdag. altså ble han 22 år og det måtte feires det ble en utrolig god pepperstek til middag også bar det av gårde på bursdagsfest for oss begge to som min søteste Camilla hadde ordnet i stand.
Der var det fullt hus når vi kom og til min overraskelse så ventet det gaver på meg <3 elsker pakker <3
Av Mine venninner Camilla og Carina fikk jeg bølgetang ( så jeg kan bare la BØLGENE flomme)
alltid låånt Camilla sin så var vel på tide å få sin egen og veldig glad for det.
Av min gode venninne Jannicke og Even fikk jeg en nydelig pute og noen herlige duft lys gleder  meg tilå ta de i bruk.
Også fikk jeg en flaske vin av et annet venne par.
Hadde en veldig hyggelig kveld med gode venner! Bilder av gavene kommer!!!
I går sov vi leeenge helt til kl 2 og det var fantstisk deilig kan ikke huske sist vi gjorde det ( Helt sikkert fordi vi har kjøpt oss ny seng <3 utrolig herlig.
På kvelden ble det besøk av familien til Boye og det ble kaker og skravling!

Over til dagen i dag.
Så har dagen  på jobb i dag gått overraskene fort noe som er veldig deilig på en mandag som man egentlig ikke har så veldig lyst til å gå på jobb. Men på jobb må man fort ellers blir det dårlig med penger i kassa ;)
Vi har vært på middag hos svigers i dag for søstern til boye har bursdag i dag (deilig å få unna de fleste bursdagen på 1 mnd, lettere sagt 1 uke ;p)
Der ble det deilig enchiladas til middag og muffins og is til dessert. Hun ble fornøyd med pakker og oppmerksomhet og kke noe er bedre enn det.

Vel hjemme så var det oppvask, klesvask, klesbretting, rydding og litt annet diverse som måtte gjøres før jeg bestemte meg for å begynne på mine påske egg som jeg skrev at jeg hadde kjøpt materialet til for en stund siden. og håper de blir veldig fine.

Har nå i første omgang maltr det med matt hvit maling


Har hentet inspirasjon og tittet litt på hjemme lagde/dekorerte påske egg
både på interiør blogger og nettbutikker.
Men har falt veldig for påskeeggene som Paradiset Hage og Interiør har dekorert.
Så skal prøve meg på noen slike.
Falt spesielt for at hun hadde brukt spenner på eggene, så vi får se hvordan disse her i huset blir! 
 Men gleder meg til de blir ferdige.

Litt av pynten jeg tenker å bruke

Spenner og Creme farget / brunt blonde bånd.

Blider av restultatet kommer også!

Ha en fin kveld og en god natt

Pia Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)