torsdag 10. mars 2011

Nytt Bad eller var det Nytt på Badet???

Hei!

I det siste så har jeg hatt  en samboer som har klget over dusjen vi har på badet,
eller badekaret med dusj er det vel =) 
"det er litt trangt å dusje her er det ikke"
"nå er jeg drittlei den dusjen"
Mens jeg tenker ma har det man har egentlig

Men det ble da et nytt dusjkabinett i helga da i hvertfall og jeg er jo nå enig i at det ble
veldig bra og et helt annet bad som så litt mer 'nytt" ut!

FØR:
uten dusjkabinett;p


ETTER:



Også fikk jeg endelig oppheng til håndklær og badekåper=)
Som jeg ikke har hatt på 4 mnd, så det var etterlengtet!


Også litt av resten=)

Så dette ble en fin bursdagsgave til hverandre siden vi begge har bursdag til uka=)

Ha en fin dag.

Klem
Pia Maria

1 kommentar:

  1. Takker for hyggelig kommentar.
    Skjønner at du ble fornøyd med dusjen som den ble nå ja, lekkert:)
    Ha en fortsatt fin kveld, klem sissel

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)