torsdag 10. mars 2011

Pakke i posten!!!

Hei Hei

I dag har jeg fått min etterlengtede pakke i fra Arbeidshuset. Har ikke ventet i mer enn 2 uker  men lenge nok når man gleder seg veldig ;)

Noen nye skilt:
Dagen i dag er morgendagen jeg rømte om i går!



Bless this Kitchen - and all who gather here

Og en helt fantastisk BRØD boks
med matchende SALT og PEPPER bøsser


Men det var allikevel ikke noe hyggelig å åpne pakken da jeg hørte klirring i pakken!!!
Dette var det som var litt dritt!


En knust brødboks som er så nydelig og som jeg har ventet sånn på å få!

Men etter en tlf til Arbeidshuset og en ny er på vei i posten så fort de får inn igjen
Det syntes jeg er suuper service!!!

Ha en fin kveld videre.

Klem
Pia Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)