torsdag 17. mars 2011

Bake, Bake søte....

God kveld!
Lovet dere i siste innlegge at det skulle komme bilder av de gavene jeg fikk
på bursdagen min.
Dette er de herlige oppskrift skiltene:
Foccacia


Syndefullt Gode Kjeks
Disse SKAL prøves ut!!!

Også passet de helt utrolig bra til mine nye innkjøp av brødboks og salt og pepper bøsser!
Perfect Match!

Har også fått opp en hylle på kjøkkenet som gjorde seg:

Skiltet som står oppå hyllen er Kardemommeby loven. Utrolig søt. Kun 29,- på KREMMERHUSET
Gryte kultene og kjøkkenhåndkle fikk jeg av min gode venninne Jannicke til jul og det passet rett inn!!


Fikk også en utrolig kul og fresh "skinn" jakke i gave også i gåtr fikk jeg brukt opp gavekortet jeg også fikk.
Og det ble et fullt antrekk:
Jakke ONLY
Skjorte ONLY 239,-

Skjerf KAPPAHL 129,-
Bukse ONLY 259,- (høy i livet)

Og alt på den PRAKTISKE stigen for LIVING 199,-

Et lite innlegg ble det i kveld også.
HA en fin kveld og God Natt

Klem
Pia Maria



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)