fredag 25. mars 2011

HELG!

Hei!

Da var det noen dager siden siste innlegg og på tide med et nytt..
De siste dagen her har vært stille og rolig. Bare bestått av husarbeid og litt avslappende sofa sitting( kremt ! ikke bra men ikke alltid like mye intiativ til å gjøre noe annet heller)
Jeg har også laget ferdig påske eggene mine. men jeg får desverre ikke kameraet til å øverføre bilder til pc'n så bilder får vi vente med desverre!!!

Endelig er det jo også helg, og aldri noe som er bedre enn det. Denne helgen har jeg også faktisk fri helg men aner ennå ikk hva jeg skal finne på.Men det dukker vel opp noe nå også. 
Ellers så kan man jo komme seg ut i det flotte
været som er her om dagen.
Man kan se snøen smelter mer og mer hver dag. HERLIG snart er det vår og sommer igjen.

Ha en super god helg så lenge
Vi snakkes.

Pia Maria
P.S baklager litt kjedelig innlegg uten bilder!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)