tirsdag 17. januar 2012

Lysfat

Her er det alene Tirsdag for min del, da gubben er ute å flyr! Men det er helt greit å plante beina oppi sofaen
med pleddet og bare gjøre det som passer meg.

Fått surra meg til å ordne meg et nytt lysfat eller i hvertfall ny pynt i løpet av helgen!


Beklager dårlig bilde:/

Nå skal jeg sette meg og planlegge et koldt bord eller i hvertfall finne frem en del forslag!

Hjelper nemlig moren til ei venninne med en konfirmasjon!!
er utrolig kos å få spm om å hjelpe til <3

ha en super tirsdags kveld!

Klem Pia Maria

4 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet lysfatet<3 Kos deg med å planlegge koldtbord,snill du er som hjelper til:)
    Klem

    SvarSlett
  2. KOOSE DEG!

    Fineste tirsdag til deg.
    Maiaklem

    SvarSlett
  3. Snill du pia min <3 håper du har hatt en kos kveld hjemme :D

    SvarSlett
  4. Så fint lysfat :) Du er den heldige vinner av min give away! :)

    Send meg adressen din på rjv_88@hotmail.com

    God fredagskveld til deg
    Klem fra Renate

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)