mandag 23. januar 2012

JIPPI!!!

Det er en stund siden siste innlegg.
 Tiden bare flyr av gårde:/


I dag så jeg at jeg hadde vunnet GIVE AWAY'en til Renate=) Dette er den første jeg har vunnet gjennom bloggen=) Spennende, gleder meg masse til jeg får dette i posten

Heldige meg!!!

Uten om dette har vi begynt å å pusse opp den ene soverommt oppe, som skal bli et foreløpig kontor og hobby rom. Det blir godt å få litt orden på rotet i papirer og hobby ting.

Og som den system friken jeg er så er dette viktig!!

I morgen skal vi begynne å tapetsere med strie så det blir bra=)

Ha en fin kveld videre, selvom det snart er natta=)

Klem Pia Maria

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med din første blogg gevinst.. Kjempe fine ting du vant klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nydelig premie :)

    Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

    klem

    SvarSlett
  3. Så heldig du var!! Koselig blogg har du! Ha en fin kveld!

    Beate♥

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)