mandag 16. januar 2012

God Mandag!

Håper alle har hatt en flott helg?!


Et kjent problem i mange hjem (ink mitt) er at blader og aviser havner overalt og er ofte ikke samlet på et fornuftig sted.

Så her om dagen så leste jeg det nye nr av Boligdrøm, og der hadde de brukt gamle trekasser til oppbevaring av blader. Da jeg selv kom på at jeg hadde en gammel tre kasse, som jeg har lurt på hva jeg skal bruke til. Men det fant jeg jo fort ut av:p



Men nå har det blitt system på rotet, og vi har et sted å legge alt sammen!

Ha en fin kveld videre, jeg får ei venninne fra Bergen på middagsbesøk så det blir kos og det er enchiladas på menyen!

Klem Pia Maria


4 kommentarer:

  1. Praktisk dette, jeg har en kasse full av "godis" plassert under stuebordet;)

    Kos dere i kveld! Og hils Birgitte:)

    SvarSlett
  2. Kjempe smart:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så lurt!

    Kose deg med besøk
    Fabelaktig ukesstart til deg!
    Her er det full fart og lite hvilepuls fram til helga.
    Klem
    Maia

    SvarSlett
  4. Å, det var jammen smart. Så blir man kvitt rotet samt får et fint dekorelement i ett :)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)