lørdag 17. september 2011

Helg....

......er alltid etterlengtet!

En liten oppdatering av uken.
 Det har vært så altfor mye jobbing denne uka og altfor lite tid hjemme.
Her har tingene hopet seg opp = veldig mye å ta igjen...
Men som jeg endelig har fått gjort i dag. Fikk gå fire timer tidligere fra jobb i dag så da fikk jeg bruke de hjemme til rydding inne og ute, vasking og litt maling=) Nå er jeg vel fornøyd med dagens hus plikter og sitter bare å venter på at min kjære skal komme hjem så vi kan lage litt middag.
Han hjelper forøvrig min kjære far meg å bytte en ytter vegg, kjøkken og bygger karnapp så blir også mye tid hos de om dagen også =) Men alltid kos hos pappa.


Godis bollene står allerede klar på bordet og DVD'n i spilleren=)

Angående det huset vi var å så på her så er det bare tull. Det er en megler som selger for en advokat som representerer 3 arvinger og ingen blir enige om noe. så vi sitter litt på vent. Vi stoppet forrige uke på 1.930.000 men det ble ikke godtatt. Så det ble ny visning og der møtte det bare opp 1 interessent i tillegg til oss som allikevel ikke var interessert. Så nå har vi lagt inn nytt bud som står over helgen så vi får bare vente i spenning på hva som skjer denne gangen. Kanskje de er villige til å møtes oss på pris denne gangen=)

Det må jo si seg selv at huset ikke er verdt det de skal ha for det når det ikke er noen som vil ha det, bortsett fra oss:/ men vi er ikke redd for å gå på et slikt prosjekt. Og Boye som er en kyndig og kjempe flink snekker vet hva han går til og snakker om.

Tilstanden på huset skremmer nok mange.
Dere skulle bare sett=) hehe Skal ta bilder og vise hvis vi ender med å få huset =)
Noe som jeg håper veldig veldig på. Har Sinnsykt lyst til å bo der!!!

Gårsdagen var fylt med jobb, kino og kebab i Ski på kvelden, der så vi zookeeper 
 En morsom og søt film.
Kan anbefales.

Nå ble det mye skriblerier, men nå blir det matlaging her.
Ha en riktig god helg videre.

Klem Pia Maria


1 kommentar:

  1. Har tenkt på dere i hele dag!
    Spent på om dere får huset:)
    Krysser fingrene:)

    Du har så fint stilleben på det brettet ditt..Bli med i utfordringen til Lidyll da vel:)

    Kos deg i kveld Pia!

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)