mandag 14. februar 2011

Valentines Day !

I dag er det kjærlighetensdag<3
 Jeg syntes at Valentines day er en så utrolig romantisk dag og at det er viktig at man
kan vise kjærligheten til hverandre på denne dagen.
Men det er jo selvfølgelig viktig å vise den ale de andre 364 dagene i året.
Det er viktig å også være spontan og f eks komme hjem med en blomsterbukett til kjæresten sin.

Det setter jeg i allefall utrolig pris på. Her i huset i dag så har jeg disket opp med 3 rettes middag til verdens beste kjæreste, kjøpt gave og blomster også blir det film=)


Nå venter jeg på at Gutten min skal komme hjem til alt dette=)
Håper han blir glad<3

Happy Valentines Day Til Dere Alle<3

Pia Maria


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)