tirsdag 8. februar 2011

Kjøkken FØR , UNDER og ETTER

En lørdag i slutten av November i fjor hvor jeg akkurat hadde kommet hjem fra jobb kom Boye inn døra her og sa at jeg skulle slippe alt jeg hadde i hende å bli med han.
Jeg spurte og gravde om hvor vi skulle og han gadd ikke svare. Men til slutt endte vi på IKEA.
Boye er ikke så veldig glad i IKEA så JA det var litt rart...
Der hadde jo han bestilt overskap til nytt kjøkken i leiligheten noe vi hadde snakket om at vi skulle gjøre, og gjett om jeg blr overrasket da gitt.

Men fra å bare skulle bytte skapene eller selv kjøkkenet da så dro det med seg såååå utrolig mye mer. Som det også ofte gjør eller hva???

Det ble da å RIVE:
-veggen mellom kjøkkenet og gangen
-hele kjøkkenet
-veggene på kjøkkenet og i gangen
-taket på kjøkkenet
-gulvet i gangen og på kjøkkenet
-døråpningen i gangen
-Legge ny ventilasjon 
-Legge ny strøm

Så det ble vel i grunn ingen skikkelig julestemning i dette hjemmet men det var verdt det nå når ser hvor bra det har blitt her<3

Her kommer noen bilder fra før vi begynte:




Så noen bilder fra under oppussingen:









Så bilder fra etter:

Boye fikk dame kalender i FHM som han bare måtte henge på kjøleskapet, den forsvinner når det er helt ferdig og pyntet igjen <3



Her kom det noen bilder og litt om hva vi har gjort. Som dere ser er ikke kjøkkenet helt 100%
ferdig men ikke langt unna.
Må bare finne tid til å få gjort det siste.
Gjort litt småtteri i dag men ikke så det syntes så godt ;)

Flere bilder kommer smått om smått=)

Ha en fin kveld videre alle sammen

Pia Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)