mandag 20. februar 2012

Fastelaven og en gammel avis!!!

God Mandag!

I går var det fastelavns søndag og dagen ble brukt til tur i det fine været, husvask og bolle baking.
Pappa og "mamma" kom på middag også kom svigers på boller senere
på kvelden.



<3Familiekos<3


Har forresten funnet den beste oppskriften på søt hvete bakst!
Hvis noen er int??? så deler jeg gjerne=)

Så over til den gamle avisen pappa bor i et gammelt hus hvor det har blitt brukt aviser til å isolere. Den eldste vi har funnet er fra 1923. Ganske så morsomt.



Denne er fra 7 nov. 1971 som jeg har brukt til å lage et kort i anledningen min
 bestemors bursdag som var på lørdagen!



Et hjemmelaget kort og nydelige blomster gleder alltid de gamle <3

God start på uken til dere!

Klem Pia Maria


3 kommentarer:

  1. Ååå.. så flink du är på både baking av boller och scrapping - veldig sött kort och de bollene... Ja, de såg superyummie ut!
    Här är det full slankis på mig, så jag får bara njuta av bildene, hehe...

    HA en fin start på veckan och tack for söte ord hos mig.
    Kram Joy

    SvarSlett
  2. Så flink du er som fikk tid til å være ute,vaske, ha middagsgjester og bake:) Og for ett utrolig fint kort du har laget, kan tenke meg bestemoren din satt pris på det og blomsten<3
    Ha en fin kveld,søte deg..
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flink du er søta <3 Bollene så herlige ut!

    Ønsker deg en nydelig kveld.

    Klem fra Renate

    SvarSlett

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)