torsdag 7. april 2011

Touch of PINK!

De siste dagene har jeg vært ute på litt små shopping og
 funnet ut at jeg ville ha en frisk litt dus farge her nå som våren har kommet!
ENDELIG!!!

Fargen ble da rosa eller heller litt gammelrosa! også i går da jeg kom hjem far jobb så skulle jeg bare vaske leiligheten litt grundig og da ble det jammen meg er liten ommøblering også=) Ble veldig fornøyd og stua vår ble mye lysere og finere og virker større og mer åpen.
Super fornøyd!!

Bilderas:


Før så var stua speilvendt, men pga av at da stod skapene inntil vinduet på høre side. Da disse ble borte kom det mer lys inn i stua. Som er DEILIG



Det passet veldig godt inn med rosa det ble friskt og behagelig




Nydelige puter med skrift kjøpt på KREMMERHUSET til kun 99 kr.



Jeg har også kjøpt en ny lampe til stua men ikke fått hengt den opp ennå ;p

Da fikk dere en titt i dagens stue, håper der likte hva dere så!
HA en fin kveld videre

Pia Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)