tirsdag 8. februar 2011

Det var den dagen......

.... man skulle ønske man hadde en GARASJE!!!!
I dag våknet jeg som sikkert mange andre til et fullt snø kaos, sikkert 15cm som hadde snødd siden i går.

Det var bare å dra på seg høye sko og jakke og kaste seg over snøkosten å få måket av bilen.
Det ble jo ikke noe bedre at da jeg skulle dra på jobb, kom jo nesten ikke ut og hadde jo ikke tid til å måke noe mer heller. Men kom seg ut og på jobb denne gangen også.

Nå har jeg fått måkt det som var, så får håpe det ikke kommer noe særlig mer i dag.
Da var det tid for litt middag for men del:

PASTAGRATENG




Før jeg så skal ut på Enebakk "søppelfylling"
Den er ikke så stor derfor "søppelfylling"
å kaste en benkoppvaskmaskin og litt gammel maling!

Blogges
Pia Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom min blogg og legg gjerne igjen et lite Spor, så besøker jeg deg gjerne=)